QUERALT SERRA I SWEETING

Col•laboro amb diferents formacions musicals, cobles (Jovenívola de Sabadell, Sant Jordi Ciutat de Barcelona,...) i orquestres (orquestra de Cambra Camer-Art del Maresme, orquestra de cambra de l’Empordà,....) alhora que practico la docència del clarinet i el flabiol a les Escoles Municipals de Música de Solsona i de Sant Joan de Vilatorrada.

He format part del Quartet de Clarinets Chalumeau, la Cobla Jovenívola de Sabadell, el Quintet de Vent Èmfasi i la Jove Big Band de Santpedor.

Vaig obtenir el títol de Grau Professional de Clarinet al Conservatori de Terrassa amb Premi d’Honor i el títol Superior de Clarinet al Conservatori Superior de Música de Barcelona amb Menció d’Honor. També vaig obtenir el títol de Grau Professional de Flabiol al Conservatori Professional de Música del Liceu de Barcelona.

Em vaig iniciar a la música a la petita Escola Municipal de Música de Santpedor.